Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

mandag 21. juli 2014

Damekort igjen...


Den sommeren vi har i år er bare helt fantastisk, men akkurat idag ble det litt mye sol og varme for meg. 
Har derfor "gått under jorden" til et deilig kjølig hobbyrom og startet på nye prosjekter som skal være ferdig innen få uker.
De kommer i bloggen etterhvert, men idag er det nok en gang damekort på menyen hos meg.
Det første er laget på bestilling fra min kjære mamma:


Her er brukt mønsterpapir fra FabScraps, og bildet er funnet på Pinterest,
div. blomster, hvite fjær, min favorittdie fra Cherry Lynn, 
samt hjørnedie fra Joy Craft.

Det siste har mønsterark fra Pion Designs "Från Mitt Hjärta II",
også bilde fra nettet, div. dies og hjemmelagde blomster samt roser fra WOC.



Ha en fortsatt fin dag
og takk for at du stakk innom!

 















Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...