Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

onsdag 11. mars 2015

"Restekort"...


Idag har jeg laget et helt enkelt kort av bare restepapir -
dette lageret vokser altfor fort til store bunker, så godt å få brukt litt...

Hadde kun små papirbiter igjen av det rosa og grønne mønsterarket, 
derfor kuttet jeg dem i tynne striper og "flettet" dem sammen. 
Det ble litt vindskjevt, men siden det er mitt første forsøk på å "veve",
får jeg vel være fornøyd... ;-))


Alt mønsterpapir er fra Pion Designs kolleksjon "Sagan om Våren".
Enkelt pyntet med papirblomster, liten sløyfe og bladswirl fra Cheery Lynn. 
Rammedie fra Marianne Design og tekststempler fra Kort og Godt.

Innsiden - enkel, enkel... 
Her har jeg bl.a. brukt en kantpunch fra Martha Stewart.


 Takk for at du tok turen innom! 
Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

Elsemor sa...

Nyydelig <3 Det eren veldig fin teknikk for å bruke opp restepapir,i tillegg gir det en ekstra dimensjon til kortet :-)

Bente Årstad sa...

Nydelige kort i flotte vår farger, likteegodt vevingen du hadde gjort, stilig,
klem Bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...