Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

lørdag 30. mai 2015

Bryllupskort i lange baner...

 
For en tid tilbake fikk jeg en bestilling på et bryllupskort. 
Akkurat da var hodet mitt litt for fullt av andre tanker til at jeg klarte 
å konsentrere meg om bestillingen.
Men inspirasjonen kommer til den som leter - på andre blogger - og på Pinterest ;))

Da jeg først var i siget, ble det nesten vanskelig å stoppe, og hun som bestilte fikk flere kort å velge mellom.
Stålsett dere - her kommer MANGE bilder...

Her er kortet som ble valgt:
-dessverre dårlige bilder pga lyset under fotograferingen, 
og derfor det eneste bildet som vises av dette kortet ;((-

Det er laget av april kitet fra Scrapomania
med nydelige mønsterark fra Pions "Vintage Wedding".
Dies fra Spellbinders og Memory Box. 
Bilde fra ett av mønsterarkene. 


--------------

Neste kort har mønsterark fra en eldre Maja kolleksjon kalt "Crea Diem",
kanter laget med Martha Stewart punch, tekst die fra Kort&Godt. 
Skjorten/kjolen er laget med en hjertedie fra Nellie Snellen og embosset.


Innsiden har stempler fra Kort&Godt:

-----------

På det neste har jeg kun brukt gullark fra Panduro og hvit Bazzill som ble embosset.
Stempel igjen fra Kort&Godt.
Bånd og brudepar die husker jeg dessverre ikke hvor kommer fra :((


 Innsiden med tekst fra Kort&Godt og Spellbinders dies.


------------

 Siste kort; (nå kan dere snart puste ut...)
 Mønsterark fra en gammel Panduro-blokk, dies fra Marianne Design og Spellbinders, stempler fra Kreativ Hobby.
Synes dette fotostemplet er så fint og passer ved forskjellige anledninger. 


Igjen en helt enkel innside, tror tekststempelet er fra Kort&Godt.


 Takk for at dere tittet innom!
Ønsker alle en fortsatt fin helg!



2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Wowe så mange flotte og varierte bryllupskort du hadde fått laget :)
Så heldig kunden din var i få velge blant så mange flotte kort:)
Ha ei fine helg, klem Bente:)

Elinor sa...

Så många fina kort du gjort! Och i så olika stil! Måste varit svårt för beställaren att välja!
Hoppas du får en fin vecka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...