Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

mandag 21. desember 2015

Årets siste julekort...

Faktisk fikk jeg laget de julekortene jeg trengte i år, juhu - ikke verst!
De fleste er sendt av sted, og resten er "arkivert" og går ut av hus neste jul... ;))

Så her kommer de siste:


Mønsterark og motiv fra en av Pion Designs tidligere kolleksjoner "Silent Night".
Dies: Spellbinders, Memory Box og snøflak fra Leane Creatief.
Litt strie og osteklut "tilsølt" med gesso bak motivet.
(Beklager kvaliteten på bildet, men brunt var en farge kameraet ikke likte.)


Her er bakgrunnen tørrembosset, men husker dessverre ikke hvor stensilen kommer fra.
Juletre die'en er fra Heartfelt Creations og stempel fra Norsk Stempelblad. 


Her har jeg brukt en bakgrunnsdie og bare svertet lett over med Distress Ink.
Satt på en gullsløyfe, ei bjelle, en charm og noen halvperler.
Stempel fra Kort og Godt.

----------------

Takker for alle fine kommentarer -
og ønsker dere som titter innom en riktig GOD JUL!




7 kommentarer:

Guri sa...

Flotte julekort i ulike stiler. Likte spesielt godt det med juletreet.
God jul til deg og takk for at du tar deg til til å legge igjen hyggelige kommentarer når du er innom bloggen min :)

Elsemor sa...

Nydelige julekort :-) Du er så flink med forskjellige stilarter:-) Ha en god jul til deg og dine <3

Bente Årstad sa...

Så flotte kort alle sammen, hver på sin måte.
Ønsker deg en fin julehøytid og et nytt flott scrappeår,
juleklem Bente:)

Karin Dahl sa...

3 varierte og fine kort:)
Så flink du har vært og fått laget alle de julekortene du skulle i år. Og enda han noen til neste år. Jeg ligger laaangt etter i år, så det ble bare 5 julekort i år. Men noen av de får esker jeg har laget, så noen fler en 5 stk får en julehilsen da;)
Ønsker deg en fredfull jul og et fargerikt nyttår, med mange hyggelige og kreative stunder til kortlaging.
Gleder meg til å følge deg i året som kommer også:)
Clemzy Karin D

Elinor sa...

Så jättefina kort alla tre och olika! Tyckte mycket om det första!
Ha en riktigt mysig jul! Kram!

Unni A sa...

Så nydelig julekort! Rålekkert det første og stilige de to siste. Er det ikke deilig å ha rukket å lage nok julekort? :) Jeg klarte det akkurat. Måtte lage 2 hastekort i siste liten, for en lettelse da jeg var ferdig med dem og fikk sendt dem avgårde :)
Ønsker deg en riktig god jul!
klem Unni

Lee Ann Barrett sa...

Your mixed media work is beautiful! Love your angel card.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...