Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 21. februar 2017

Ny utfordring... / New challenge...

Tusen takk for hyggelige kommentarer på forrige innlegg, 
så gøy dere likte kortene!

Thank you so much for nice comments on my last blog post,
I am very pleased that you liked the cards!
-------
Utfordringen i februar mellom Else (Elsemors hobbyverden)
og meg har vært;  
"Fargelegg et stempel".
This month the challenge between Else (Elsemors hobbyverden)
and myself has been;
"To hand colour a stamped image".
-------
  Jeg har aldri lært meg å fargelegge
det er noe jeg trenger å øve MYE ;))
Resultatet ble slett ikke som jeg hadde tenkt, men her er mitt spede forsøk:
I have never learned anything about colouring,  
so I really need a lot of practice regarding this topic ;))
 The result did not turn out as planned, but here it is:

For selve kortet har jeg kun brukt Bazzill ark.
Det store hvite panelet er tørrembosset med en folder fra Creative Expressions.

I have only used Bazzill paper for the card itself.
The big white panel has been embossed with a folder from Creative Expressions.

-------

Motivet er et stempel jeg har hatt så lenge at jeg ikke husker navn på produsenten.
Det er fargelagt med Derwent Metallic blyanter, men det vakre skimmeret er dessverre vanskelig å se på bildet.
Til slutt har jeg prikket med sølvpenn langs noen av swirlene. 

Teksten er fra Kort og Godt,
perlene fra Panduro.

The image is an old stamp I have had for a long time, and I can no longer remember the name of the supplier.
I have used Derwent Metallic pencils for colouring, but it is difficult to see the prettty sparkle on the photo.
After colouring, I have drawn small dots with a silver pen along some of the swirls.

The sentiment is from Kort og Godt,
the pearls from Panduro.

-------

Takk for besøket
- velkommen tilbake!

Thanks for visiting 
- welcome back!

     

  




  
      

1 kommentar:

Elsemor sa...

Dette ble jo knallbra :-) Kjempefint kort ,så nydelig med skimmer på sort kort <3 Hobbyrommet er endelig blitt ryddet ,så mitt bidrag kommer i løpet av helga :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...