Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

onsdag 1. februar 2017

Nytt dåpskort... / New baptism card...


Til dette kortet har jeg "liftet" ett av mine tidligere dåpskort,
siden jeg ble ganske fornøyd med dette designet ;))

For this card I have lifted one of my other baptism cards,
since I was quite pleased with this design ;)) 


Mønsterpapiret er et gammelt ark fra scrapbunken min, 
derfor er fabrikat ukent.

The design paper is an old one from my pile of scrap paper,
therefore the manufacturer is unknown.

-------

Ellers er følgende brukt:  /  Other supplies:

Motiv:  /  Image:
Digistamp (Facebook)

Dies:
Marianne Design, Spellbinders

Blomster:  /  Flowers:
Papirdesign, Staz

Pearl stickers:
Panduro

Bånd:  /  Ribbon:
Søstrene Grene

Skje:  /  Spoon:
Ukjent  /  Unknown

-------

Takk for at du tittet innom!
Takk også for fine kommentarer på mitt forrige innlegg!
 
Thanks for stopping by!
Also many thanks for nice comments on my last blog post!
 
   
         

4 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig som alltid og likte godt den
deisen du hadde brukt her:)

Heidi sa...

Nydelig dåpskort.
Klem Heidi:)

Elinor sa...

Så sött. Gillar verkligen ramdiesen!! Det är väl aldrig fel och lifta kort man gillar även om det är ens egna!! :-) Särskilt inte när det är så här fint!!
Önskar dig en fin helg!

Karin Dahl sa...

Et så søtt og delikat dåpskort:)
Det er jo fint å kunne bruke et oppstte en har brukt før, som en er fornøyd med. En trenger jo ikke finne opp kruttet på nytt, hver gang en skal lage et kort.
Ønsker deg en kreativ og fin uke:)
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...