Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

torsdag 15. november 2018

Merry Moose...


Jeg har forelsket meg i den herlige elgen fra Tim Holtz/Sissix kalt "Merry Moose", og her er mitt første kort med ham.
Er han ikke skjønn der han springer av gårde gjennom snølandskapet... ;))

I have fallen in love with the awesome "Merry Moose" from Tim Holtz/Sissix, and here is my first card using him.
Isn't he the cutest, running through that snowy landscape... ;))


Bakgrunn: / Background:
Distress Oxides Inks 

Snø: / Snow:
Gesso + glitter gjennom/through stencil

Dies:
Tim Holtz / Sissix
KaBoks

-------

Takk til dere som tittet innom!
Kom gjerne tilbake :))

Thanks for stopping by!
Would love to see you back:))





3 kommentarer:

Elsemor sa...

Så herlig 😍Kjempefint kort❤

Elinor sa...

Åh, så fin älg. Förstår att du gillar honom! Så fint med snön som faller också.
Önskar dig en fin helg!

Karin Dahl sa...

Et kjempeherlig kort med kule elgen fra TH:)
Forstår godt du liker den elgen. Får se om jeg også får kjøpt meg den.
Tusen gtakk for lykkeønskninger til helgen:)
Ønsker deg også en fin helg:)
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...