Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 19. mai 2015

Konfirmasjonskort...

...har jeg laget få av denne våren, men da nabotvillingene ble konfirmert, måtte jo gaven leveres i hjemmesnekret "innpakning" i form av et kort ;)

Begge kortene er laget av utstyr fra to forskjellige Scrapomania kits.
Skal si jeg er glad jeg startet abonnere på disse; hver forsendelse inneholder masse lekker pynt og flotte ark som rekker til flere kort, e.a...

Det første kortet har mønsterark fra KaiserCraft - "Off the Wall Collection", 
kraftkartong, revne kanter og bølgepapp malt med gesso.
Bokstaver og småordene er fra Tim Holtz.

Bildet er fra facebook-gruppa Digistamp.
Der finnes bilder/tegninger og tekster for enhver anledning.
Jentene som driver gruppa gjør en fantastisk jobb med å oppdatere den hele tiden. 
Er du scrapper og på facebook, bør du bli medlem, jeg garanterer du vil finne masse brukbart...


Enkel innside med skrivefelt og pengelomme laget på Envelope Punch Board 
fra We R Memory Keepers.
Tekststempel: Kort&Godt,
Spellbinders die.


------------------

Det neste kortet er også laget med kraftkartong og mønsterark fra KaiserCraft, 
denne gang "On Stage Collection".
Bokstaver og noter fra Tim Holtz, dies fra Spellbinders og Memory Box, 
bilde fra Digistamp, bånd med noter - ukjent.


Her er også innsiden holdt helt enkel. 
Pengelommen er en konvolutt jeg ikke husker hvor kommer fra, 
stemplet med tekst fra Kort&Godt.


-------------

Takk for at dere tok veien innom!
Ha en fortsatt fin dag!



3 kommentarer:

Elsemor sa...

Stilige kort :-) Hmm..må sjekke ut de kitene ;-)

Elinor sa...

Så läckra kort! Tycker själv det är svårt med manliga kort men du har verkligen lyckats! Snygga insidor också!
Kram och må så gott!

Bente Årstad sa...

Så flotte begge to:)Da har jeg endelig fått tid til en blogg runde og se alt det fine som du har laget, mens jeg har vært borte:)

klem Bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...