Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

lørdag 18. november 2017

Sørlandsscrappen høsten 2017 / The Convention "Sørlandsscrappen" Autumn 2017


Det har gått et par uker siden jeg var med på Sørlandsscrappen 
- mitt aller første store scrappetreff noen gang. 
En fantastisk opplevelse - akkurat så bra som jeg håpet det ville bli :))

It's been a couple of weeks since I participated at the convention "Sørlandsscrappen" - for the very first time.
And I must say;
 it was just as fantastic and inspiring as I hoped it would be :))

-------

Jeg fikk ikke produsert særlig mye i løpet av helgen, var mer opptatt av stemningen og alt det flotte de andre laget.
Du verden så mange dyktige og kreative damer samlet på en plass!
Masse inspirasjon å suge til seg...


I didn't produce very much during the weekend, was more interested in watching all those wonderful designs made by the other participents.
So many creative and clever ladies under the same roof 
- a lot of inspiration to soak up...

-------

Her er imidlertid noen av kortene mine:

However, here are some of the cards I made:

#1: 

DS:   
Ukjent  /  Unknown

Motiv: / Image:   
Pinterest

Blomster: / Flowers:   
Ukjent / Unknown

Blader: / Leaves:
Martha Stewart (punch)

Die:
Papirdesign

Tekst: / Sentiment:
Kort og Godt


#2:

DS:
Maja Design: "I wish" collection

Motiv: / Image:
Kort og Godt

Tekst: / Sentiment:
North Star Design

Bling:
Kort og Godt


#3:

Papirer: / Papers:
Bazzill White
Glitter ark i gull og blå  /  Glitter sheet in gold and blue

Dies:
Spellbinders, Sue Wilson, Papirdesign

Bling:
Panduro


#4:
:

Papirer: / Papers:
Bazzill White
Gull folie: Ukjent  /  Gold foil: Unknown

Tørrembosset framside  /  Dry embossed front page

Dies:
Snøfnugg: / Snowflakes: Waltzing Mouse Stamps
"God Jul": Scrapmagasinet


#5:

Papirer, motiv og tekst fra et engelsk scrappeblad /
Papers, image and sentiment from an English scrap magazine

Dies, blomster (flowers):
Papirdesign

Trestjerner: Ukjent  /  Wooden stars: Unknown


#6: 

DS:
Heartfelt Creations: "Christmas Card Collection"

Dies:
Sue Wilson
"Bethlehem": Ukjent / Unknown

Tekst stempel: Ukjent  /  Sentiment stamp: Unknown

-------

Takk til dere som tittet innom - velkommen tilbake!

Thanks for stopping by - welcome back!








2 kommentarer:

Elsemor sa...

Nydelige kort du laget den helga😊Og så koselig å sitte sammen med deg .Klem fra meg❤

Karin Dahl sa...

Så gøy å være på sitt første store treff:)
Alltid koselig å komme på treff, og være sammen med mange andre likesinnede:)
Jeg skal på treff neste helg, og gleder meg masse til det:)
Syntes du har fått laget mange og varierte kort på treffet:)
Er jeg helsig så får jeg laget ett eller to kort
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...