Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

torsdag 26. juli 2018

Gelli plate; utfordring juni-juli... / Gelli plate; challenge June-July...

Endelig har jeg tatt meg sammen i sommervarmen og fått laget ferdig utfordringen for juni-juli som jeg fikk av min gode venninne, Else:

"Lek deg med gelli platen ,med maling eller blekk.
Gjerne med litt drodling på også .
Det kan være et prosjekt som du velger selv (kort,tag,art journal,print,dekor på boks,
esker etc)."

-------

Finally I have pulled myself together in this Summer heat and finished the challenge for June-July given me by my good friend, Else:

"Play with the gelli plate, using paint or ink.
Maybe try some doodling too on the project..."

-------

Jeg liker å prøve ut nye teknikker, men gelli platen hadde jeg bestemt meg for IKKE å anskaffe meg. 
Men så vant jeg en i en konkurranse, og da må den jo brukes...  ;))

I love to try new techniques when designing projects, but I had decided
NOT to get a gelli plate.
By coincidence I won a plate in a competition, and of course I then have to use it...  ;))

-------

Her er mitt første spede forsøk med gelli platen og akrylmaling
- og litt drodling:

Here you have my very first attempt using the gelli plate with acrylic paint
- and some doodling as well:

Kort nr. 1:  /  Card #1:


Brukt følgende materiell:  /  Supplies used:

Stencil:
Marianne Design

Blomst: / Flower:
Panduro

Dies:
Papirdesign

Stempel: / Stamp:
Kort & Godt

-------


Kort nr. 2:  /  Card #2:


Jeg brukt en papirrull som stensil og laget sirkler, deretter drodlet blomster inni dem.
Det er derfor omrisset av sirklene vises.

I have used a paper roll as a stencil to make circles, and later doodled some flowers inside them. 

Dies:
KaBoks

Perler: / Pearls:
Want2Scrap

-------

August-utfordringen kommer her, Else:

"Lag en serie med ATC-kort (4 eller 6) med sommertema".

Challenge for August, Else:

"Make a series of ATC cards (4 or 6) using Summer theme"

-------

Takk til deg som tittet innom
- forsett å nyte sommervarmen...  ;))

Thanks for stopping by
- keep on enjoying the Summer heat...  :))



5 kommentarer:

Guri sa...

Så lekre bakgrunner du har laga på desse to korta!

Bente Årstad sa...

Knallfin bakgrunner og kjekt å prøve noe nytt. Dette ligger utenfor min komfortsone😊

Karin Dahl sa...

Så utrolig gøy å se disse fine ressultatene, ut fra din utfordring:)
To lekene og fine kort som en blir glad av å se på:)
Ønsker deg en varm og fin sommerdag:)
Clemzy Karin D

Elinor sa...

Så läckra kort. Förstår inte riktigt tekniken men snyggt blev det!:)
Må så gott!

Elsemor sa...

Wow!! Så utrolig kule trykk og kort du har laget <3 Fortsett slik,dette er du på rett spor av ! Og morsom ny utfordring ! Atc er gøy å lage . Mitt innlegg på utfordringen min kommer på onsdag . Da er vi forhpentligvis kommet så langt på kjøkkenet at jeg kan snike meg vekk noen timer på hobbyrommet :-) Klem Else

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...