Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

onsdag 22. oktober 2014

Så trist, så vanskelig...

Hei igjen!

Å lage kort og andre papirprosjekter er noe jeg vanligvis gjør med glede og lett hjerte, men av og til skal det sendes en hilsen i forbindelse med at venner og bekjente har mistet en de er glad i, og slike kort er alltid like vanskelig å lage.

Her har jeg laget en liten hilsen til ei venninne:


Jeg mener kondolansekort bør være enkle, med en passende tekst inni. 
På dette kortet derimot, tok det helt av med blomster og pynt, likevel synes jeg det passer til det nydelige stempelmotivet fra Stempelglede.

Mønsterarket er fra Maja Designs "Crea Diem" og tekststemplene fra Kort og Godt.
Har også brukt dies fra Cheery Lynn og Spellbinders, blomster fra Prima og WOC, samt halvperler. 
Den lille blomsterborden vet jeg ikke hvor er fra.

Som vanlig en helt enkel innside med en fin tekst:


Ha en fin dag og klem fra meg!

søndag 19. oktober 2014

Gøy på landet...

Jeg fikk i oppdrag å lage et gratulasjonskort til en bonde, og slik ble den oppgaven løst:


Her er brukt ark fra restebunken min, dies'ene kommer fra Die-Versions, Memory Box, og JoyCrafts. 
Bildet er funnet på Pinterest.


Jeg lot innsiden få samme layout som forsiden, tekst fra North Star Stamps og et par dies fra Marianne Design. 
Har brukt gesso på traktoren og bildet, samt på støvlene for å "skitne" dem til litt... ;))


Takk for at du kikker innom!

Ha en fin søndag - og husk tv-aksjonen idag :))

torsdag 16. oktober 2014

Gratulerer med jobben - og litt høst...

Vår kjære datter er i "Uniten" der hun nettopp har fått engasjement i et firma, og mor benytter enhver anledning til å lage kort -
derfor et gratulasjonskort til henne:


Mønsterark fra Maja  Design - "Vintage Spring Basics", mobil die fra Marianne Design (denne er skikkelig kul...)

Jeg har ennå ikke fått meg disse flotte sugerørene som mange pynter kortene sine med for tiden, så da gjorde et grillspyd av tre samme nytten...;))
Ellers diverse blomster, blad dies fra Marianne Design, halvperler og osteklut. 

Innside med die fra JoyCraft og stempel fra Kort og Godt.


---------------------------

Siden høsten for alvor har bitt seg fast, måtte hun jo også få en pakke med litt "trøst"  og innekos til mørke kvelder.
Den bestod bl.a. av et sjokoladekort, laget etter Mariannes flotte tutorial, men jeg gjorde om målene for å kunne legge i 2 sjokoladeplater. 

Mønsterark fra Maja Design "Skogspromenad" og dies fra Joanna Sheen og Spellbinders. Bladene mener jeg er kjøpt på Nille - de er altfor sterke i fargen til resten av kortet, men nå ble det sånn denne gangen... ;((
I farten husker jeg dessverre ikke hvor tekststemplene kommer fra.


 De samme mønsterarkene er brukt på innsiden, sammen med et fra restebunken 
(det prikkete).
Glemte ta bildet før hilsenen ble skrevet, derfor er den "visket" ut...


Takk til dere som stikker innom, 
ønsker god helg selv om det er i tidligste laget...!








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...