Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

onsdag 10. desember 2014

Gammelt nytt...

Idag tar jeg en pause fra jula og viser litt gammelt nytt.

Kortet ble laget til min kjære mamma da hun fylte 80 år
- det er over ett år siden, men da hadde jeg ingen blogg, så derfor kommer det først nå ;)) 

 Dette er stort, ca. 15x22 cm.
Mønsterpapiret husker jeg ikke lenger, men av annet utstyr har jeg brukt dies fra Marianne Design og Spellbinders, blomster fra WOC og fjær. Bildet er funnet på internet.


-------------------

Det neste er en flaskeskjuler på gaven gitt til min mann da han fylte år i høst.
Dette er en fin måte å "kamuflere" flaskegaver på! 



 Mønsterpapir og stempler husker jeg dessverre ikke hvor kommer fra, da jeg glemte skrive ned utstyrsliste for vinskjuleren, men dies'ene er fra Marianne Design, TopDogDies og KaBoks.

Ha en fin dag og kos dere nå i adventstida!


3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig kort til din mamma og så heldig du er som ennå har en mamma,
flott vinflaskeskjuler også,
klem bente:)

BenteS sa...

Ja, Bente, det er jeg virkelig glad for.
Dessverre er jeg bare ikke flink nok til å vise hvor mye hun betyr for meg...

Cornelia sa...

Ett härligt kort, fint pyntat med fjädern som ett extra blickfång! Flaskhållaren är också flott.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...