Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

torsdag 21. juli 2016

Julekort for juli... / Christmas card for July...


For meg melder nesten alltid scrappetørken seg en eller annen gang i løpet av sommeren, 
og det har den gjort nå.
Men jeg er "forpliktet" til å lage månedens julekort, 
og da blir det denne måneden et kort i CAS (Clean And Simple) stil.

Med Sue Wilsons nydelige jule dies ble ikke det vanskelig; 
Her er brukt "Wise Men Mini Striplet" (2015) og "The Nativity" (2016).
Teksten er et gammelt stempel fra Whiff of Joy.

------- 

Almost every summer I have trouble with finding inspiration to make cards,
and that is the problem these days.
But, since I have commited myself to make one Christmas card each month,
the card for July had to be in CAS style. 

With the wonderful Christmas dies made by Sue Wilson, this is no problem at all;
I have used "Wise Men Mini Striplet" (2015) and "The Nativity" (2016).
The text is an old stamp from Whiff of Joy
 


Innsiden med en herlig die fra CottageCutz.

-------

The inside has a lovely die from CottageCutz.



Takk for hyggelige kommentarer på mitt forrige innlegg!
Ønsker dere alle en fortsatt fin dag!

-------

Thanks for nice comments on my last blog post!
Wish you all a great day!

 

5 kommentarer:

Elsemor sa...

Nydelig kort,med lekre dies <3

Bente Årstad sa...

Et stilig og enkeltkort, du er jammen flink som klarer lage julekort om sommeren.
Klem Bente:)

Karin Dahl sa...

Et rent og delikat julekort:)
Det er kanskje naturlig at en får en scrappetørke på sommeren.
Da er det mange andre ting som opptar oss, og ting som en har lyst til å gjøres.
Må si du er flink som har klart å lage et julekort hver mnd:)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D

Elinor sa...

Så stilrent och fint julkort med väldigt fina dies. Drabbas nog också av lite scraptorka på sommaren det är ju så mycket annat som ska hinnas med....... :-)
Kram!

Unni A sa...

For et flott julekort! Stilige dies! Jeg har dessverre ikke vært innom her på lenge, men nå har jeg kost meg med å se på alt det flotte du har laget i det siste. Nydelige damekort babykort og stilige herrekort! Herlig det sommerkortet ditt, det oser jo av sol og varme og sjø :)
Ønsker det en fortsatt god sommer! Blir nok en stund til jeg kommer innom igjen, for nå skal jeg endelig ha en etterlengtet ferie. Kommer sterkere tilbake til høsten :)
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...