Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

lørdag 25. august 2018

August-utfordringen: ATC kort med sommertema... / The Challenge of August: ATC card with a Summer theme...



Vår utfordring for august har vært å lage ATC-kort (Artist Trading Card)
med sommertema.

Artig å prøve seg på, men også utfordrende da kortene er så små;
de skal måle 2,5 x 3,5 inch.


Our challenge of August was to make ATC-card (Artist Trading Card)
with a Summer theme.

Fun to try, but also challenging because the cards are so small;
they only measure 2,5 x 3,5 inch.

-------

Jeg laget 4 stk. og har kun brukt restepapir på alle, derfor vet jeg verken
navn på eller produsent av papirene.


I made 4 cards and have used scrap paper for all of them,
therefore I don't know the name or manufacturer of the DS paper used.

-------

Kort nr. 1: / Card #1:


Kort nr. 2: / Card #2:


Kort nr. 3: / Card #3:


Kort nr. 4: / Card #4:


 Motiv: / Images:
Pinterest

Dies:
Marianne Design

-------

Nå venter jeg spent på neste utfordring som Else skal komme med ;))

Now I am looking forward to our next challenge, this time by Else ;))

-------

Takk for dere som tittet innom!
Ønsker alle en fin helg!

Thanks for stopping by!
Wish you all a good weekend!

3 kommentarer:

Guri sa...

Flotte motiver på desse sommerkorta.

Elsemor sa...

Wow!! Disse ble utrolig flotte :-) Nesten så jeg følte jeg var tilbake på badestranda igjen ;-) Klem

Elinor sa...

Underbara sommarkort, så härliga bilder. Man längtar verkligen tillbaka till sommaren.....
Önskar dig en fin vecka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...