Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

mandag 30. desember 2019

Siste julekort dette året... / The last Christmas cards this year...


Det er blitt nest siste dag både i desember og året 2019. 
For min del ble desember altfor travel til at jeg fikk blogget et eneste innlegg ;( 

Siden jeg fremdeles har julekort som ikke er vist,
har jeg laget en liten collage over disse.

----------

Today is the penultimate day both in December and this year.
Personally December was too busy for blogging ;(  

 Since I still have some Christmas cards to show you,
I made this collage to show them off.


 ----------

Else og jeg skal fortsette med utfordringer oss imellom, så julekortene vil komme jevnt og trutt gjennom neste år også ;)

----------

Else and I will continue the challenges together, and therefore new Christmas cards will be designed throughout the coming year as well ;)

----------

Jeg vil takke alle som har vært innom her dette året, 
og for alle fine kommentarer dere har gitt meg - de varmer!

Håper dere kommer tilbake også neste år :)

----------

Thank you so much for stopping by my blog this year,
and for all the nice comments you have given me - they are highly appreciated!

Hope to see you back next year :) 


 

3 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Godt nytt år til deg:)
Så fine julekort du har vist i dette innlegget:) Du har laget så masse fint som jeg har vært så heldig å få se, igjennom hele 2019.
Gleder meg til å følge deg og se alt det kreative og fine du kommer til å lage i året 2020:)
Ønsker deg en fin første dag i 2020:)
Clemzy Karin D

Elinor sa...

Så många fina kort!!
Önskar dig ett Gott Nytt År och ser verkligen fram emot att få följa dig även detta år!
Kram!

Guri sa...

Så mykje variert du har laga. Når eg lager julekort, så lager eg som regel fleire like for å spare tid. Her ser eg jo det lekre kortet som eg var så heldig å få. Det blir tatt vare på :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...