Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

søndag 16. august 2020

Slimline card...


Nå har også jeg kastet meg på den nye trenden innen kortlaging
- SLIMLINE KORT.
Artig format å jobbe med, men synes det kan være litt utfordrende å dekorere ei slik lang flate...
Likevel må jeg innrømme at jeg har fått fullstendig "dilla" på disse ;))...

Vanligvis måler slike kort 3,5 inch x 8,5 inch.
Jeg har laget mitt litt større; 4 inch x 9 inch.
Da passet de flotte høye damene fra Maja Design kolleksjonen "Celebration" helt perfekt:))


I have finally tried out one of the hottest trends within cardmaking these days
- SLIMLINE CARDS.
And I have to admit; I am totally hooked ;))
It is great fun to make cards with these new measurements - 3.5" x 8.5".

Anyway, I have made my first card a little bit bigger; 4" x 9".
This size makes the beautiful tall ladies in the Maja Design collection "Celebration" fit perfectly on the card :))



Annet utstyr: / Other supplies:

 DS:
Maja Design - "Celebration"

Stempel "gratulerer": / Stamp "gratulerer" ("congratulations"):
Norsk Stempelblad

Dies:
Blomster, blader: / Flowers, leaves:
Sue Wilson

Roser: / Roses:
Papirdesign

Halvperler: / Half pearls:
Anita's

-------

Håper du likte kortet, flere dukker opp etterhvert ;)) 

Takk for at du tittet innom
- velkommen tilbake!

Hope you liked the card, there will be plenty more to come ;))
 
Thank you so much for stopping by
- hope to see you back!

  
 

3 kommentarer:

Guri sa...

Eit elegant slimline-kort. kjekt å prøve ut ulike kortstørrelser og fasonger.

Karin Dahl sa...

Hei og tusen takk for kommentarene i bloggen min:)
Så stilrent of fint ditt slimline kort ble:)
Om jeg rekker det, har jeg tenkt å prøve meg på det sel i helgen.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemsy Karin D

Else-Renate Asperheim sa...

Et nydelig slimline kort ! Og motivet passet perfekt til det formatet :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...